Velkommen til digital Høstival!

Høstivalen 2020 blir helt digital. Det er ikke mulig å samle så mange mennesker, som en festival innebærer, på skolen i den nåværende situasjonen. Høstivalen åpner Lørdag 14. november med en live-streamet konsert, og deretter følger det korte digitale bidrag fra de ulike linjene. ...så selv om vi syns det er leit at du ikke kan ta del i Høstivalens mange opplevelser ved å være til stedet på skolen, kan du i år nyte alle bidrag fra sofakrokens komfort. Vi ønsker deg hjertelig velkommen til årets Høstival!

Programmet for 2020

• Lørdag 14. november kl. 18:00 – Åpningskonsert

• Søndag 15. november kl. 18:00 – Glimt fra medialinjen

• Mandag 16. november kl. 18:00 – Glimt fra studiespes. SHEL/humanistlinjen

• Tirsdag 17. november kl. 18:00 – Glimt fra kunstlinjen

• Onsdag 18. november kl. 18:00 – Glimt fra studiespes. Real

• Torsdag 19. november kl. 18:00 – Glimt fra Oslo by steinerskole og finale!

Følg live-streamen her

Link til alle sendingene finner du nedenfor.

NB! De to nederste filmene ser ut som de ikke er tilgjengelige, men klikk på se på Facebook så fungerer de.