Medialinjens avgangsutstilling 2021

Årets flotte fordypningsoppgaver fra medialinjen kan nå ses på nettsiden fordypningsoppgaver.no! Her kan du oppleve film, design og foto i ulike sjangre. Gled deg!

På medialinjen jobber elevene i Vg3 med en større teoretisk oppgave hvor de dykker inn i verden til en fotograf, filmregissør, designer eller kunstner som de inspireres av og skriver om den. Etterpå lager de en produksjon som kan være i form av et magasin, en kortfilm, animasjon, dataspill, musikkvideo eller filmtrailer, hvor de tar i bruk det de har lært i den teoretiske oppgaven og lager et eget arbeid inspirert av sine forbilder.

Velkommen til Medialinjens helt egenproduserte nettside, fordypningsoppgaver.no, hvor Vg3-klassen viser frem årets forsypningsoppgaver.

Det er Linn Katrine Loraas Hertzberg (elev) og Juno Jensen (lærer) som står bak arbeidet med å utforme nettsiden fordypningsoppgaver.no

Traileren er laget av Eilert Rørslett Løvenskiold.

Klikk på knappen nedenfor for å komme videre til nettsiden.

Medialinjens nettside