Ledig stilling som allsidig klassisk pianist

Vi ser nå etter en ny medarbeider til musikklinjen i en 70-80% stilling. En medarbeider som har lyst til å bli en del av musikklinjens daglige drift, som er faglig engasjert og er motivert for å være med å utvikle skolen og musikklinjen videre.

Arbeidsoppgaver

• Repetitør til kor, innstudering av klassisk korverk
  • Undervisning i bruksinstrument og hovedinstrument
  • Akkompagnement innen klassisk musikk
  • Undervisning i «Musikk i perspektiv»
  • Delta på linjemøter, konserter og andre arrangementer i skolens regi, noe av dette vil i noen få tilfeller foregå på kveldstid og helg.
  • Vurdering og karaktersetting

Kvalifikasjoner

• Høyere utdanning i klassisk piano
  • Pedagogisk kompetanse, steinerpedagogikk er ikke noen krav, men det vil bli tilbudt videreutdanning i dette

Personlige egenskaper

• Trives i relasjon med ungdommer
  • God til å kommunisere
  • Like å samarbeide med kollegaer
  • Strukturert
  • Faglig engasjert
  • Trives med å ta initiativ og ansvar

Om arbeidsgiveren

Vi er en privat videregående skole i Oslo sentrum med 5 ulike studieretninger, 90 medarbeidere og plass til ca. 500 elever. Skolens pedagogikk er basert på Rudolf Steiners tanker om helhetlig læring.

Musikklinjen bidrar sterkt på skolens felles arrangementer og musikklinjen deltar i interne så vel som eksterne samarbeid.

Spørsmål om stillingen kan rettes til:

Personalleder Ingeborg Utkilen Lægreid
ingeborg.laegreid@byskolen.no