Kunstlinjen viser frem årets fordypningsoppgaver

Årets store avgangsutstilling for elevene i Vg3 ble ikke som den pleier i dette året preget av pandemi. Kunstelevene fikk vist frem verkene de har arbeidet så hardt med de siste månedene for hverandre, i en liten, lukket miniutstilling hvor alle smittevernregler og hensyn til å holde avstand ble ivaretatt. Å få vist utstillingen for et større publikum, som vi pleier, lot seg dessverre ikke gjøre, men vi har laget en liten film som er en guide gjennom utstillingen.

Linjeleder på kunst, Liv Heier, forteller om de ulike verkene og elevene selv sier noen ord om arbeidene sine.

Vi håper du blir med oss på reisen gjennom kunstelevenes utstilling! Se og nyt!

Du kan også velge å klikke på miniatyrbildene nedenfor, for å komme direkte til punktet i filmen hvor dette arbeidet omtales.

Hvis du vil bla igjennom bilder fra utstillingen, ligger alle kunstverkene i albumvisningen.