Årets avgangselever viser frem sine fordypningsoppgaver

Torsdag 13. april fikk vi endelig se resultatene av innsatsen fra årets avgangselever når de stilte ut oppgavene sine på Avgangsutstillingen 2023.

Avgangsutstillingen 2023 FotoBårdEk

Utstillingen ble som sedvanlig åpnet av rektor Bernard G. A. Daub som ble tydelig rørt da han holdt tale. Det strømmet inn med besøkende som fikk oppleve kunstutstilling, filmvisning, eurytmi, musikkoppgaver, realfagsoppgaver og oppgaver fra studiespesialiserende linje med humanistiske fag. Musikklinjen vil avholde fordypningskonserter i uke 17.

Avgangsutstillingen 2023 FotoBårdEk

I underetasjen viste Medialinjen frem filmer og alle elevene fra vg3 fremførte eurytmiforestillingene de har forberedt som avslutning på eurytmifaget.

Utstillingen er også åpen Lørdag 15. april 10.00–16.00 og mandag 17. april i skoletiden 08.30–15.30