Alle studieretninger startet med linjedager første skoleuken

Mediaelevene løste fotooppgaver på linjedagen

Den første skoleuken startet alle våre fem studieretninger opp med linjedager. Første skoledag møter alle klassene sine. I klassen går elever fra alle våre fem linjer blandet. På linjedagene kan elevene bli kjent med linjeklassene sine og møte lærerne som underviser i linjefagene. De møter også elevene som går i Vg2 og Vg3 på samme linje (altså samme studieretning) og blir litt kjent med dem.

Medialinjen samlet seg i Frognerparken. Kunstlinjen fikk omvisning av kunsthistoriker Mona Pahle Bjerke på Munchmuseet. Elevene på studiespes. med humanistiske fag møttes utendørs. Realfag hadde oppgaver og rebusløp på huset, og musikklinjen møttes i salen i underetasjen for konserter og møter med musikere som tidligere har vært elever på skolen.