Ledig stilling som Administrativ leder med IT- og økonomiansvar

Vår kollega går av med pensjon, vi søker derfor en ny administrativ leder med ansvar for økonomi og overordnet IT-ansvar. Du vil bli en del av ledelsen på skolen i en skolehverdag som krever at du er fleksibel og løsningsorientert.

Stillingstittel: Administrasjonsleder
Søknadsfrist: 7. januar 2024
Ansettelsesform: Fast

Spørsmål om stillingen rettes til:
Personalleder Ingeborg Utkilen Lægreid
tlf.: 22 86 84 60
E-post: ingeborg.laegreid@byskolen.no

 

Arbeidsoppgaver:

  • Følge opp IT-systemer og eksterne IT-relaterte leverandører
  • Koordinere og bidra til å effektivisere arbeidsprosesser, blant annet ved bruk av digitale løsninger
  • Økonomi, budsjett og avtaler med eksterne leverandører
  • Overordnet ansvar av driften, og dialog med gårdeier
  • Ansvar for den administrative driften av skolen og oppfølging av administrative rutiner
  • Personalansvar
  • Markedsføring
  • Fleksibilitet med hensyn til arbeidsoppgaver må regnes med

 

Kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant utdanning
  • Bred administrativ kompetanse
  • Teknisk forståelse og erfaring fra IT-drift og utvikling
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstilling
  • Erfaring fra skole/utdanning er en fordel, men ikke et krav
  • Personlig egenskaper:
  • Evne å tenke strategisk, helhetlig og langsiktig
  • God til å kommunisere, formidle og skape engasjement
  • Strukturert og fleksibel
  • Legge vekt på samarbeid og medvirkning
  • Evne å samhandle, bygge tillit og skape gode relasjoner internt og eksternt

 

Personlig egenskaper:

  • Evne å tenke strategisk, helhetlig og langsiktig
  • God til å kommunisere, formidle og skape engasjement
  • Strukturert og fleksibel
  • Legge vekt på samarbeid og medvirkning
  • Evne å samhandle, bygge tillit og skape gode relasjoner internt og eksternt

 

Se annonsen på Finn: https://www.finn.no/job/management/ad.html?finnkode=331518872 

Fant du ikke svaret du søkte etter?

Våre rådgivere er tilgjengelig for deg. Ta kontakt med oss, og spør om det du lurer på.