Julekonserten 2023 – en fantastisk opplevelse i år igjen!

Årets aller mest magiske konsertopplevelse! Tusen takk til alle fantastiske elever, fremtidige musikere og forfattere, alle involverte lærere og andre bidragsytere, tusen takk for at dere nok en gang gjorde denne kvelden uforglemmelig!

Tusen takk for en fantastisk konsertopplevelse!

I år igjen brakte julekonserten julestemningen inn i de tusen hjem! (Ja det er faktisk fler enn tusen personer som ser julekonserten vår.) Det er noe helt eget, etter intensive forberedelser og innspurt i hele desember, og julestress generelt, å kunne kjenne på at stemningen og roen kommer sigende så fort Oslo by steinerskoles julekonsert er i gang. Å se tidligere elever komme opp på scenen til Fairy Tale of New York, og oppleve alle skolens 480 elever på scenen på en gang, det er en opplevelse. Det å lytte til elever lese egne tekster, se elevenes egenkoreograferte eurytmi (eurytmi er dans da, for dere som ikke ikke vet hva eurytmi er), lytte til fantastisk musikk og bli inspirert av alle fine ord som blir sagt, det er ekte julestemning!

Så tusen takk til alle fantastiske elever, fremtidige musikere og forfattere, alle involverte lærere og andre bidragsytere, tusen takk for at dere nok en gang gjorde denne kvelden uforglemmelig!

Med dette ønsker vi alle våre elever, ansatte og alle foresatte en riktig god jul, og vi gleder oss til å treffe dere igjen i 2024!

Julekonserten ligger nå ute på Youtube, så du kan du nyte konserten og komme i skikkelig julestemning en gang til eller se den for første gang dersom du ikke fikk vært der.

GOD JUL