Flotte kostymer, knask og god stemning preget årets Halloween

Markeringen av Halloween falt i år på en hustrig tirsdag med slaps og snø, et ganske så bra utgangspunkt for å markere de dødes dag, eller Allehelgensnatt, eller Halloween! 🎃

1/25

Elevenes Halloween-kommmite organiserte kostymekonkurranse og hadde dekorert skummelvakkert i skolens inngangsparti med temariktig spindelvev, edderkopper og gresskar.

Årets kostyme ble kåret, i litt ullike kategorier; beste par, morsomste kostyme, beste filmkarakter, beste DIY og rett og slett beste kostyme.
Mange hadde lett i loft og kjeller, lånt av venner, sydd, snekret, klippet&limt, formet og skulpturert kostymene sine selv. Det var flere som imponerte med kostymemakerferdigheter, men alle kategorier er lov, også ferdigkjøpte varianter fungerer finfint.

Vi gleder oss allerede til neste års feiring og enda flere kreative kostymer.

Sunniva fra vg3 stakk av med seieren i kategorien Årets beste kostyme

Vinner i klassen Morsomste kostyme ble dette Moksnes-kostyme!

Vinner i klassen Beste filmkategori var Oscar fra vg1

Vinner i klassen Beste par ble Amanda og Sebastian fra vg2 som var utkledd som noen fete surfere!